Categoría: PP

Proportion
Olalla Rodil8 Novembro, 2018

Química en galego

Cando Ciudadanos irrompeu nas Cortes españolas nas eleccións xerais de 2015, unha parte da sociedade do Estado descubriu unha forza ...

Proportion
Luís Pardo5 Novembro, 2018

Polos fillos, o que sexa

¡Yo voy a ser ama de casa y voy a apechugar con las tareas domésticas! ¡Voy a ser mujer! ¡Y ...

Proportion
Manuel Rivas3 Novembro, 2018

O neofeudalismo da autoestrada do Atlántico

A principal autoestrada galega, segundo a propaganda, ía «vertebrar» Galicia. Púidose vertebrar cunha autovía pública, mais iso non era negocio ...

Proportion
Xoán Antón Pérez-Lema30 Outubro, 2018

(I) Referendo, mobilización cidadá, bloqueo institucional da DUI e represión

Vai agora un ano dende a simbólica proclamación da soberanía catalá (en realidade un convite ao Govern para que implementase ...

Proportion
David Rodríguez23 Outubro, 2018

A batalla pola cultura

Coa pretensión de «erigir un contramodelo historiográfico que desborde el discurso académico e institucional hegemónico, contribuyendo al asentamiento de algunas ...

Proportion
Xosé Manuel Pereiro10 Outubro, 2018

Castelao é de todos, por suposto

Tivo razón Alberto Núñez Feijóo cando dixo, no debate sobre como vai o noso, que Castelao era de todos. E ...

Proportion
Luís Pardo24 Setembro, 2018

A bilocación non se aprende no MIR

«Con independencia do que pidan os grupos na Cámara, eu vou pedir a miña comparecencia na comisión porque creo que ...

Proportion
Rodolfo Irago5 Setembro, 2018

Galicia, un día ao ano non fai dano

Galicia adoita estar ausente case por completo no debate político nacional durante todo o ano. Fai falta un desastre natural, ...

Proportion
Pablo L. Orosa31 Agosto, 2018

Luis Emilio Batallán: os vellos (médicos) non deberían xubilarse

Cando en Moraña souberon que marchaba, non deixaban de paralo pola rúa. ‘Vostede déixanos, don Luis’. “E eu canseime de ...

Proportion
Antón Losada26 Xullo, 2018

Feijóo 2020

Coma todos os 25 de xullo chegou o momento de facer balance. A Galicia oficial xúntase para darse medallas e ...

cool good eh love2 cute confused notgood numb disgusting fail